Noé Állatotthon Logo


1122


English English Deutsch Deutsch Etikus adománygyűjtő szervezet
Gazdikereső kutyák
Gazdikereső cicák
Egyéb gazdikeresők
Talált kutyák
Állandó lakóink
Gazdira találtak
Elhunytak
Lakossági hirdetések
Letöltések
(W)ebnapló
Állati történetek
Állati hírek
Gazdiktól
Állati sztárok
Rólunk írták
Oktatás
Sokkoló
Menhelysegítő Program
Képtár
Speciális programok
Macskamentés
MiniMenhely-program
Boxermentés
Bulldogmentés
Cane corso mentés
Csau-csau mentés
Rókamentés
Lómentés
Linda
Keverék kutya
(P)RÉMSÉG
Adomány
Önkéntesek
Támogató Klub
Feliratkozás hírlevelünkre:

KeverékKutya Webshop

Főoldal Rólunk Elérhetőségek Segítség Örökbefogadás Támogatók

 
 

Ügyfél-, és panaszkezelési rend
2016.01.18.

NOÉ Állatotthon Alapítvány
ügyfél-, és panaszkezelési rend



Információ nyújtás rendje, módozatai (postai cím, internet, telefon)

On-line
A NOÉ Állatotthon Alapítvány a szervezetről magáról önálló weboldalán (www.noeallatotthhon.hu) és facebook oldalán (www.facebook.com/noeallatotthon ) keresztül nyújt információt, speciális programjaival kapcsolatban pedig a kapcsolódó weboldalakon keresztül (www.minimenhely.hu, www.boxersos.hu, www.bulldogsos.hu, www.csaucsaumentes.hu, www.canecorsomentes.hu, www.noeallatotthon.hu/macskamentes )biztosítja a nyilvánosságot.

Telefon
Telefonos információszolgálat:
hétfőtől – szombatig 10.00 - 15.00 óráig érhető el a 06 30 221 1299-es telefonszámon.

Levél
A NOÉ Állatotthon Alapítvány levélcíme:
1108 Budapest, Hang u. 2.

Levelek megválaszolása 10 munkanapon belül, e-mail üzenetek megválaszolása 5 munkanapon belül történik.

Személyes elérhetőség
Az Alapítvány telephelyén – NOÉ Állatotthon
1171 Budapest, Csordakút utca vége
Nyitva tartás:
hétfőtől - szombatig 9:30-15:30-ig,
vasárnap 10-14 óra között

Az Alapítvány a nyilvános irataiban a fenti elérhetőségek valamelyikén előre egyeztetett módon, helyen és időben tud betekintés biztosítani!

ÜGYFELEK JOGAI



Támogatóink, örökbefogadóink, önkénteseink számára lehetőséget biztosítunk panaszaik, észrevételeik, javaslatiak benyújtására.

A beérkező bejelentéseket a PANASZKEZELÉSben megjelölt módon fogadjuk és kivizsgáljuk és megválaszoljuk.

PANASZTÉTEL



Ügyfeleink panaszaikat bejelenthetik írásban, postán vagy email-en.

Postacím:
NOÉ Állatotthon Alapítvány
1108 Budapest, Hang u. 2.

Email:
info@noeallatotthon.hu

A beérkezett panaszokat a NOÉ Állatotthon Alapítvány megvizsgálja és 14 napon belül megválaszolja.

A panaszbejelentéshez szükséges adatok:
- Panasz rövid leírása
- Bejelentő neve
- Visszajelzéshez posta vagy email cím


PANASZREGISZTRÁCIÓJA



A beérkezett panaszokat a NOÉ Állatotthon Alapítvány panaszkezelési rendszerében regisztrálja, melyről a panaszbejelentőt értesíti. A panaszokat egyedi sorszámmal rögzíti!


PANASZ KIVIZSGÁLÁS FOLYAMATA



1. A beérkező panaszokat az Alapítvány regisztrálja, melyről a bejelentőnek tájékoztatást ad.

2. A panaszt az Alapítvány vezetősége vizsgálja ki. Annak jogosságáról, a felelős személyről a panasz kivizsgálása után dönt.
Amennyiben szükséges, vitás ügyekben, az érintett ügy nagyságától függően, illetve esetleges összeférhetetlenség esetén, a kivizsgálási, illetve a döntési folyamatba részt vehet, vagy teljes egészében átveszi az Alapítvány Felügyelő Bizottsága.

A kivizsgáló szerv dönt a felelősség megállapításáról, a felelős számonkéréséről, a probléma elhárításáért felelős személyről, vagy belső folyamat módosításáról, illetve ezek határidejéről.

A panasz lezárását követően valamennyi az adott reklamációhoz, panaszhoz, annak
kivizsgálásához kapcsolódó feljegyzést tárolni kell az Alapítvány irattárában.

A helyesbítő tevékenység indításáról, annak várt eredményéről és a bevezetés határidejéről tájékoztatni kell a panasztevőt.













Megosztom a Facebookon
 
     

Kapcsolódó cikkek:
További cikkek a témában