Kreatív Reklámversenyt nyert a Noé Állatotthon hirdetése
2005.05.30.
A Nagy Kreatív Nap keretében május 11-én este osztották ki a Kreatív Reklámverseny díjait a fogyasztói és TCR print, online és film kategóriákban. A pályázatra beküldött munkákat európai szaklapok szerkesztõi és fõszerkesztõi zsûrizték.
Legnagyobb örömünkre a TCR print munkák kategóriában állatotthonunk "Ablakmosós kutya" hirdetése lett az elsõ, melyet a Leo Burnett reklámügynökség készített. A Noé Állatotthon 1%-os kampányához készült alkotásáért
a Leo Burnett megkapta az Év Kreatív Terméke elismerést is, amit annak a hirdetésnek ítélnek oda, amely összesítésben a legtöbb szavazatot kapta a zsûritagoktól.
A hirdetés arra az elsõ hallásra meghökkentõ, ám tulajdonképpen nagyon igaz gondolatra épült, hogy még az állatoknak is szükségük van pénzre. A kreatív anyagok azt fogalmazták meg tréfás (és egyben valahol szomorkás) "hangvétellel", hogy mi mindent megtennének az állatok azért, hogy pénzhez jussanak. Az ebek a legmeghökkentõbb módon próbáltak pénzt szerezni, akárcsak a szûkölködõ emberek; a díjnyertes alkotáson egyikük a piros lámpánál kocsit mos, egy másik printen pedig "itt a piros, hol a pirost" játszik.
Az idei megmérettetésen egyébként a Leo Burnett kapta a legtöbb díjat: az ügynökség a több fesztiválon is sikeresen szerepelt Magyar Táncmûvészeti Fõiskolának készített szpotja vitte el a fogyasztói film kategória elsõ díját; a fogyasztói print munkáknál a Pannon GSM hirdetéséért elsõ, az Ikea reklámjáért harmadik helyezést kapott a reklámcég.
Ezúton is köszönjük a Leo Burnettnek alapítványunk 2005-ös kampányához nyújtott fantasztikus munkáját és rengeteg segítségét négylábú védenceink nevében!
A Tetszik gomb eléréséhez sütik engedélyezése szükséges.
Megosztom a Facebookon