Ügyfél-, és panaszkezelési rend
2016.01.18.
NOÉ Állatotthon Alapítvány
ügyfél-, és panaszkezelési rend
Információ nyújtás rendje, módozatai (postai cím, internet, telefon)
On-line A NOÉ Állatotthon Alapítvány a szervezetről magáról önálló weboldalán (www.noeallatotthhon.hu) és facebook oldalán (www.facebook.com/noeallatotthon ) keresztül nyújt információt, speciális programjaival kapcsolatban pedig a kapcsolódó weboldalakon keresztül (www.minimenhely.hu, www.boxersos.hu, www.bulldogsos.hu, www.csaucsaumentes.hu, www.canecorsomentes.hu, www.noeallatotthon.hu/macskamentes )biztosítja a nyilvánosságot.
Telefon Telefonos információszolgálat:
hétfőtől – szombatig 10.00 - 15.00 óráig érhető el a 06 30 221 1299-es telefonszámon.
LevélA NOÉ Állatotthon Alapítvány levélcíme:
1108 Budapest, Hang u. 2.
Levelek megválaszolása 10 munkanapon belül, e-mail üzenetek megválaszolása 5 munkanapon belül történik.
Személyes elérhetőségAz Alapítvány telephelyén – NOÉ Állatotthon
1171 Budapest, Csordakút utca vége
Nyitva tartás:
hétfőtől - szombatig 9:30-15:30-ig,
vasárnap 10-14 óra között
Az Alapítvány a nyilvános irataiban a fenti elérhetőségek valamelyikén előre egyeztetett módon, helyen és időben tud betekintés biztosítani!
ÜGYFELEK JOGAI
Támogatóink, örökbefogadóink, önkénteseink számára lehetőséget biztosítunk panaszaik, észrevételeik, javaslatiak benyújtására.
A beérkező bejelentéseket a PANASZKEZELÉSben megjelölt módon fogadjuk és kivizsgáljuk és megválaszoljuk.
Panasztevőnek joga van az Őt érintő iratokba betekinteni, amennyiben az egyéb személyiségi, vagy adatvédelmi előírásba nem ütközik.
Bejelentőnek joga van kérni az adatai zártan kezelését, anonimitásának megőrzését.
PANASZTÉTEL
Ügyfeleink panaszaikat bejelenthetik írásban, postán vagy email-en.
Postacím:NOÉ Állatotthon Alapítvány
1108 Budapest, Hang u. 2.
Email: info@noeallatotthon.hu
A beérkezett panaszokat a NOÉ Állatotthon Alapítvány megvizsgálja és 14 napon belül megválaszolja.
A panaszbejelentéshez szükséges adatok:- Panasz rövid leírása
- Bejelentő neve
- Visszajelzéshez posta vagy email cím
PANASZREGISZTRÁCIÓJA
A beérkezett panaszokat a NOÉ Állatotthon Alapítvány panaszkezelési rendszerében regisztrálja, melyről a panaszbejelentőt értesíti. A panaszokat egyedi sorszámmal rögzíti!
PANASZ KIVIZSGÁLÁS FOLYAMATA
1. A beérkező panaszokat az Alapítvány regisztrálja, melyről a bejelentőnek tájékoztatást ad.
2. A panaszt az Alapítvány vezetősége vizsgálja ki. Annak jogosságáról, a felelős személyről a panasz kivizsgálása után dönt.
Amennyiben szükséges, vitás ügyekben, az érintett ügy nagyságától függően, illetve esetleges összeférhetetlenség esetén, a kivizsgálási, illetve a döntési folyamatba részt vehet, vagy teljes egészében átveszi az Alapítvány Felügyelő Bizottsága.
A kivizsgáló szerv dönt a felelősség megállapításáról, a felelős számonkéréséről, a probléma elhárításáért felelős személyről, vagy belső folyamat módosításáról, illetve ezek határidejéről.
A panasz lezárását követően valamennyi az adott reklamációhoz, panaszhoz, annak
kivizsgálásához kapcsolódó feljegyzést tárolni kell az Alapítvány irattárában.
A helyesbítő tevékenység indításáról, annak várt eredményéről és a bevezetés határidejéről tájékoztatni kell a panasztevőt.
VISSZAJELZÉS MÓDJA
A beérkező beadványokat a az Alapítvány alapértelmezetten a bejelentés bejövő csatornáján válaszolja meg, hacsak a bejelentő máshogy nem kéri.
A Tetszik gomb eléréséhez sütik engedélyezése szükséges.
Megosztom a Facebookon